Dag 19 Big Sur 2 - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Eugène, Jolanda, Laura en Djoeke - WaarBenJij.nu Dag 19 Big Sur 2 - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Eugène, Jolanda, Laura en Djoeke - WaarBenJij.nu

Dag 19 Big Sur 2

Door: threeladiesandagentleman

Blijf op de hoogte en volg Eugène, Jolanda, Laura en Djoeke

19 Juli 2011 | Verenigde Staten, Big Sur

Vandaag zijn we dus in Big Sur gebleven.
Djoeke was echt moe en heeft tot 11 uur geslapen.
Toen ze wakker was zijn we naar het strand gegaan. Maar helaas stond er erg veel wind waardoor we snel weer terug naar de camping gingen. Daar is het ook leuk met de rivier etc.
We hebben erg aardige buren die ons met van alles helpen. Hij is politieagent in Orange County, vlak bij Los Angeles. Hij vroeg of de kinderen mee gingen om op de rivier met een luchtband te drijven. Hij ging zijn auto vast bergafwaarts brengen zodat ze weer met de auto terug konden. Ze hadden ook nog wel een grote luchtband die hij ter plekke met zijn luchtcompressor opblies die hij toch in zijn auto had. Hij heeft trouwens zo erg grote van, waar onze auto ongeveer 3x in kan. Laura ging mee en vond het erg leuk.
’s Avonds hielp hij nog even met het kampvuur en moesten we even proeven van de warm gemaakte appels die in de suiker gedoopt waren. Was wel lekker.
Iedereen heeft zich wel vermaakt vandaag.

• 20 Juli 2011 - 17:37

Oma En Opa:

Heel goed dat jullie wat rust nemen. Strand geeft altijd rust.
    De vele indrukken en wandelingen in het rotsgebergte in de canyons zijn doodvermoeiend. Hier gaat alles goed.
    Lieve groetjes Oma Ria