Dag 20 van Big Sur naar Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Eugène, Jolanda, Laura en Djoeke - WaarBenJij.nu Dag 20 van Big Sur naar Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Eugène, Jolanda, Laura en Djoeke - WaarBenJij.nu

Dag 20 van Big Sur naar Pismo Beach

Door: threeladiesandagentleman

Blijf op de hoogte en volg Eugène, Jolanda, Laura en Djoeke

20 Juli 2011 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Vandaag zijn we verder gereden over de Highway One. Het eerste deel wat we eerder gezien hebben was prachtig, dus we verwachtten veel van het volgende stuk. Toen we wegreden was het weer uitstekend. Maar toen we langs de kust kwamen zagen we niets… Behalve mist. Wat een pech. De weg was gelukkig wel goed zichtbaar, maar we konden nergens genieten van het uitzicht. Onderweg zijn we nog gestopt om de zeelolifanten te bekijken. Die liggen vlak voor San Simeon. Gelukkig was daar de mist weg en konden we de zeeolifanten goed bekijken. Het was een erg leuk gezicht.
Vanwege de mist zijn we daarna direct doorgereden naar onze gereserveerde plek in Pismo Beach. Omdat langs de kust het moeilijk is om een plekje te vinden als je laat aankomt hebben we deze gereserveerd. Deze camping op aanraden van onze buren in Big Sur die wel overal geweest lijken te zijn. Deze camping ligt direct aan de zee, dus we hadden er zin in.
Maar helaas het was ook hier weer mistig dus fris. En bovendien hebben we een erg foute plek gekregen, naast een doorgaande weg. Helaas was dit toen wij reserveerden de laatste plek en doorrijden was geen optie, want het risico was te groot dat we dan niets zouden hebben. We hopen dus maar op een goede nachtrust.

• 21 Juli 2011 - 18:17

Opa En Oma:

High Wereldreizigers,
    De laatste dagen in the big apple. Geniet er nog even van. Goede reis verder en een goede vlucht naar the Netherlands. We zien jullie weer graag terug. Goodbye every body. Oma Ria

• 22 Juli 2011 - 07:17

Saskia:

Geniet nog van jullie laatste dagen in the USA. Het weer hier is ook niet je van het, 19 graden en redelijk veel bewolking en regen. Goede reis terug naar huis.