Dag 22 Buckeye (Phoenix) - Reisverslag uit Buckeye, Verenigde Staten van Eugène, Jolanda, Laura en Djoeke - WaarBenJij.nu Dag 22 Buckeye (Phoenix) - Reisverslag uit Buckeye, Verenigde Staten van Eugène, Jolanda, Laura en Djoeke - WaarBenJij.nu

Dag 22 Buckeye (Phoenix)

Door: threeladiesandagentleman

Blijf op de hoogte en volg Eugène, Jolanda, Laura en Djoeke

22 Juli 2011 | Verenigde Staten, Buckeye

Na een goede nachtrust, ondanks de hitte, duiken we nog even het zwembad in en rijden om ca half elf weg voor het laatste stuk naar Phoenix. De dag daarna moeten we de camper inleveren, dus we stoppen op een camping een uur voor Phoenix. Hier moeten we de koffers inpakken en de camper schoonmaken. Gelukkig mogen we op het enigste plekje staan met een boom, zodat we nog een beetje schaduw hebben. Het is hier 40 graden. De kinderen duiken het zwembad in en na het grootste deel ingepakt te hebben volgen wij ook. Vandaag hebben we 214 miles gereden. Morgen nog een uurtje en dan begint de terugreis naar Nederland.
We hebben een mooie vakantie gehad vinden we. Wel wat veel reizen, maar het is dan ook een groot land. We hebben veel gezien en ervaringen opgedaan.
Dit is het laatste verslag. Bedankt voor alle berichtjes en het volgen van onze reis. Tot ziens in Nederland.

• 23 Juli 2011 - 10:06

Zwager En Zus:

Hi lieverds
    fijne en goede terugreis!
    Liefs en tot gauw x

• 23 Juli 2011 - 20:55

Peter:

Beste reizigers,
    Wat een fantastische vakantie hebben jullie! Wel erg warm. Heel anders dan hier in NL.
    Ik wens jullie een heel goede reis terug naar huis. Houd wel een dikke trui uit de koffer!